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Humangest S.p.A. annunci per ruolo: Commerciale/Vendite

Impiegato/a tecnico commerciale

Humangest S.p.A.
Italia, Piemonte, BRA - Humangest S.p.A.
Agricoltura/Silvicoltura/Pesca
Commerciale/Vendite

Humangest S.p.A. - società specializzata nella ricerca e selezione di personale - per importante azienda cliente operante nel settore del giardinaggio pubblico e privato, ricerca:   IMPIEGATO/A TECNICO-COMMERCIALE   La risorsa, inserita nell'ufficio tecnico aziendale, dovrà occuparsi di: - ricerca clienti e vendita servizi B2B; - Pianificazione interventi in base alle necessità dei clienti;  - Stipula di preventivi;  - Rilevamenti tecnici presso i clienti;  - Gestione delle pratiche di carattere amministrativo;  - Supervisione dei lavori in cantiere; - Coordinamento squadre di intervento.   Requisiti richiesti: - DIPLOMA in ambito Agrario oppure come Geometra/Costruzioni, Ambiente e Territorio; - capacità nella gestione del rapporto con il cliente; - predisposizione al lavoro in team; - Nozioni di base nell'ambito del giardinaggio/edilizia.   Contratto: in somministrazione, iniziale tempo determinato finalizzato all'assunzione a tempo indeterminato.   Luogo di lavoro: BRA (CN). Orario di lavoro: FULL TIME, dal lunedì al venerdì con orario 08:30-12:30 / 13:30-17:30.   "SGB Humangest offre ai lavoratori e lavoratrici pari opportunità di impiego ed è orientata verso la diversità e l'inclusione sul luogo di lavoro. Ogni Società del Gruppo ripudia, in qualsiasi fase di accesso all'occupazione e al lavoro, qualunque forma di discriminazione basata su razza, colore, genere, religione, orientamento sessuale, nazionalità, disabilità o altre caratteristiche personali protette, come definite dalle leggi nazionali vietandone la realizzazione al proprio interno" #nordovest

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04/02/2025

Sales operations italy

Humangest S.p.A.
Italia, Marche, SAN BENEDETTO DEL TRONTO - Humangest S.p.A.
Vendite
Commerciale/Vendite

Humangest Spa, research for an important client company that designs, produces and distributes high quality materials for footwear, accessories and functional apparel  a Sales Operations Executive and Business Analyst to work from home office  with 20% travel requirement to all 3 Italian sites. Day-to-day Sales Operational responsibilities: - Support Sales Teams and Customer Service Teams in timely and accurate pre-sales, during-sales, and after-sales activities. - Address concerns collaboratively with relevant teams to ensure smooth business transactions.   Sales Analysis and Reporting: - Extract information from e.g. ERP and Excel files and prepare the data analysis to support sales and customer service's needs.  Support the management of Customer, Materials, and Pricing Master Data: - Maintain up-to-date and accurate data to support timely and efficient customer service. - Support operational strategies aligned with Commercial and Customer Service teams for sustainable business growth.  Commercial Support for Cross-Functional Collaboration: - Align with key stakeholders and support growth, efficiency, and customer satisfaction initiatives. - Collaborate with other functional teams to implement regulations and policies.  Sales Demand Planning support: - Support S&OP process - Participate in monthly sales demand planning meetings to ensure timely availability of materials for customer orders.   Key Accountabilities  Day-to-day Sales Operational support  Sales Analysis and Reporting  Support the management of Customer, Materials, and Pricing Master Data  Commercial Support  Sales Demand Planning support   Education and professional experience   - Minimum 3 years of experience in sales operations or customer services. - Familiar with ERP systems e.g LN, Sage and Baan, as well as customer ordering system - Proficiency in systems and software applications like Excel, Word and SAP - Strong analytical skills - Able to work in operational tasks, such as managing customer, price and product information in ERP systems - Good interpersonal & communication skills - Proactive and be able to work independently under pressure with high accuracy - Excellent proficiency in English with a good command of Italian. - Effective communication skills - Ability to develop and maintain good working relationships at all levels - Demonstrated growth mindset and ability to apply data-driven insights. - Capable of working in a competitive, demanding and time-critical environment - Proven ability to follow up thoroughly and attention in detail while keeping the broader project goals in sight - Strong analytical and data interpretation skills . Ability to grasp complex information and simplify it    Desirable: - Degree in Business Administration or equivalent knowledge acquired with professional experience - Fluency in additional European Languages, preferably French or German  - Knowledge of industrial/manufacturing business model and structure  

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03/02/2025

Impiegato/a tecnico commerciale

Humangest S.p.A.
Italia, Friuli Venezia Giulia, ROMANS D`ISONZO - Humangest S.p.A.
Architettura/Design degli interni
Commerciale/Vendite
31/01/2025
4
3
2
1
TOTALE 39